miercuri, 17 aprilie 2013

Prank on Facebook - In a relationship

Din pacate lumea pune botul al tot ce e pe net si asta demonstreaza faptul ca poti fi oricine vrei online.

Am avut ziua de nastere de 3 ori pe an si ghici ce? De fiecare data am primit o muuultime de urari.
De data asta trebuia sa fie ceva mai 'interesant' si automat mai amuzant. Ce-ar fi sa fiu intr-o relatie?! Stiu ca am frant cateva inimi (Not!), dar m-am amuzat copios... mai ales cand au aparut si comentariile offline.
Nu am avut niciodata postat pe facebook my relationship status. Mi se pare cea mai mare tampenie... alaturi de pozele cu 'iubi dubi :*:*:X:X:X' ca dupa 3 luni sa le stergi pe toate pentru ca a fost un nemernic si de fapt nu te-a iubit asa cum ai crezut tu. Nu serios?
(Nu ma refer aici la relatiile serioase, de lunga durata, logodna, casnicie. Asta e alta mancare de peste.)

Mi se pare ca toata treaba asta e stereotip. Se poate face un adevarat tutorial cum sa te comporti cand esti intr-o relatie pe facebook.

Pasul 1 - postezi 'in a relationship'
Urmarea? like like like like fara numar!
De ce se da like la asa ceva? Eventual lasi un comment cu felicitari, dulcegarii bla bla daca apare si persoana cu care respectivul/respectiva e in relatie.


Pasul 2 - postezi cate o piesa de 'corazon', un citat despre iubire gasit pe net (lumea da like si la astea)

Treaba se cam impute.
Pasul 3 - 'it's complicated' (aici nu se mai da like)
Aceast 'life event' (se pare ca asa se numeste) mie imi suna a 'He/She is fucking someone else!'

Mai postezi o manea cu 'mi se rupe inima de cand m-ai parasit', share la trei poze cu citate emo si esti pe val.

iar in final... 'Single'
The end!

2 comentarii: